Mire is gondolunk az Online Marketing alatt?

Ha marketingről szeretnénk beszélni, akkor elkerülhetetlenül is egyből az online marketing egyes részeinek kell, hogy eszünkbe jusson. A mai világban nem tudunk elmenni az internet mellett, mindenhol találkozunk vele, minden készülékre kompatibilis, és az online marketing pontosan ezt ragadja meg. A közösségi és online marketingen belül is ott kell lennie a terméknek több területen, hogy a felhasználókat elérje a hirdetés, a termékinformáció újra és újra a megfelelő időben. Mi az InnovAir Marketing Kft.-nél úgy gondoljuk, hogy egy jól centralizált közösségi profil (kapcsolattartással) és weblap a céges megjelenés mellett nagyon fontos. Ezeknek a lehetőségeknek a pontos és költséghatékony kihasználásához rengeteg megfigyelés, elemzés és sok tapasztalat szükséges.

Az ONLINE MARKETING jövőjét, a jelen alakítja ki! Biztos alapokat kell teremteni hozzá, hogy nyugodtan lehessen építkezni. Kérje segítségünket, a biztos marketingrendszer felépítéséhez.

Facebook

A Facebook marketing alapja, hogy egy stratégiát követve rendszerben építsük fel az online profilt, mely kitűnik a többi közül, és megszólítja a Facebook felhasználókat, ösztönzi az aktivitásra. (kattintás, megosztás, like, stb.) Nagyon gyorsan terjedt az elmúlt évben a felhasználók, valamint a vállalkozások regisztrációinak száma, erre a Facebook néhány esetben úgy reagált, hogy az ingyenes lehetőségeket szűkítette az online marketing előtt, növelve a fizetős Facebook hirdetések népszerűségét. A közösségi oldalon feladott hirdetések kezelése, valamint beállítása, hogy a kívánt hatást érje el, nem egyszerű. Egy cél szisztematikus követését és sok más egyéb szempont figyelembevételét igényli, a kezdő vállalkozóknak néha már a cél kitűzése is gondot okozhat.

Mi hiszünk abban, hogy strukturális, napi aktivitásunkkal, mind egy személyesebb hangvételű szolgáltatást nyújtó vállalkozás oldal profilján, mind egy hivatalosabb hangvételű Facebook oldal vezetésénél is a célzott posztjainkkal, széles körben találunk meg felhasználókat, akik érdeklődhetnek a szolgáltatás iránt. Ezen felül kiterjesztett információközléssel, célzott hirdetések kezelésével, egyedi kreatív képek szerkesztésével, napi posztokkal igyekszünk motiválni őket az aktivitásra, figyelmüket a szolgáltatásra összpontosítani.

Email marketing

Talán az egyik legősibb online marketing módszer az e-mail marketing, mégis cégóriások használják. Mi lehet az oka? A legtöbb próbálkozást járta be az e-mail marketing, hiszen nem túl költséges, és egész jó sikereket ért el. Manapság kicsit elavultabbnak számít, mivel egy időben nagy reklám zaj jellemezte, és az emberek többsége immunis lett rá, igyekszik kikerülni őket, ennek ellenére is nagy lehetőségek rejlenek benne, mint például az e-mail marketing ötvözése a Facebook hirdetésekkel. Ha valaki ki tudja használni ezeket az adottságait, és van egy jó adatbázisa, moderné és egyedivé teheti ezt az ágat is.

A mi marketing cégünket ez a hozzáértő és lelkiismeretes magatartás jellemzi, ebben az esetben is igyekszünk kiküszöbölni a módszer elavultságát, valamint azt, hogy az emberek többsége egyre kevésbé szeret feliratkozni hírlevelekre.

Google AdWords

A Google AdWords a Google keresőre kiterjesztett rendkívüli mennyiségű adattal dolgozó hirdető felület. Intelligens reklám felületnek is nevezhetjük, hiszen a kereső motor találatai közé az AdWords mindenkinek személyre szabva jeleníti meg a reklámot, egyaránt figyelembe véve a személy előző böngészéseit, valamint maga a cég hirdetését is. Fontos, hogy ennek a reklámozási felületnek a használatánál is tudomásba legyünk, hogy mit hogyan és miért állítunk be. Egy ilyen beállítási opciót, a konverziómérést meg is kell, hogy említsünk, mert nagyon fontos szerepet játszhat a hirdetésünkben, de beállítása közel sem egyszerű annak ellenére, hogy mekkora különbségeket rejtenek a különböző opciók. A konverzió segít megmutatni, hogy mikor kiket értünk el a tevékenységünkkel és ezután egyénileg is megkaphatják ügyfeleink a hirdetésünket (, ezt nevezzük remarketingnek is).

Hirdetésünk feladásakor egy bizonyos célt tartunk a szemünk előtt és arra igyekszünk összpontosítani a terv megalkotásakor. A hirdetési kampány ideje alatt nőnie kell az aktivitásnak, valamint az online forgalom számának, ez jobb esetben már az alapbeállítások megfelelő használata mellett is sikerülhet, de akkor még mindig nem 100 százalékosan használtuk ki a belefektetett pénzünket. Az AdWords adott, határt pedig csak tudásbeli hozzáértésünk szabhat neki!

Tartalom marketing

Egy szolgáltatás, termék leírása sok dologból szövődik össze és nem mindegy, hogy mire centralizáljuk a mondandónkat. Az óriási reklámzaj miatt egyre immunisabbá válnak a direkt hirdetésekkel szemben a felhasználók. Ezért érdeklődés fenntartó értékes, és hasznos információ sugárzása az, ami sikeresnek tűnik. Az így bevonzott érdeklődők úgy kapják meg az őket érdeklő információkat, hogy nem érzik, hogy fenntartással kellene kezelni a tartalom előállítóját. Azaz nagyobb figyelmet és bizalmat kapnak a vásárlóktól, akik nem akarnak egyből eladni a számukra. Vannak állandó tartalmak és folyamatosan frissülő, újonnan születő blog szerű tartalmak. Az előbbi azért fontos, mert az fogja állandó jelleggel meghatározni a terméket, szolgáltatást, az utóbbi pedig azért, hogy új ügyfelek érdeklődését, bizalmát szerezze meg.

Tartalom marketing vesz körül minket mindenhol, az emberek bizalmára hajt és irányítja őket, ezt kell uralnia egy vállalkozásnak, hogy kitűnjön a többi közül. E téren a mi referenciánk legyen ez a cikk!

letter-md

YouTube

A videó marketing, aktívan részt vesz a közösségi marketingben. Kimutatásokból is pontosan látható, hogy azok a cikkek, melyek neve tartalmazza a videó szót, sokkal nagyobb számban kerül megnyitásra, valamint ritkább, hogy beletekerjenek, mint például egy hosszabb cikkbe. Cégünk kisfilmek készítését is vállalja, melynek segítségével sokkal közelebb hozhatja a termékét a befogadó közönséghez, és könnyebben meggyőzheti a terméke nélkülözhetetlenségéről. (Erről bővebben olvashat a Reklámfilm pont alatt.)

Bár a Facebook videó-feltöltés komoly riválisává lett a YouTube videó megosztó portálnak, azért a YouTube-nak még mindig vezető szerepe van a maga körében, és bármely vállalkozásnak előnyére válhat egy céltudatos csatorna-létrehozás, -kezelés, -karbantartás.

Szolgáltatásaink

innolistpng

  • Teljes közösségi médiahálózat tervezése
  • Közösségi média felületeinek arculat tervezése
  • Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin stb.
  • Közösségi médiák üzemeltetése (Napi szinten postok)
  • Közösség építése
  • Blog vezetése (Napi, heti bejegyzések)
  • Grafikai munkák elvégzése

  • Email marketing tervezése és kivitelezése
  • Online marketing kampány tervezése és kivitelezése
  • Fizetett Facebook hirdetések kezelése
  • Google Adwords és Display kampányok kezelése
  • Fizetett LinkedIn kampányok kezelése
  • Fizetett YouTube videók kezelése

Gyere el egy találkozóra, ahol megnézzük tudunk-e valamiben segíteni! Egy próbát megér!
InnovAir